miradelbanner

ساخت هولوگرام سه بعدی با کمک گوشی هوشمند

فیلم های هولوگرافیک در صنعت بسته بندی برای طیف گسترده ای از کاربردهای انعطاف پذیر ایده آل هستند. فیلم های هولوگرافیک وب گسترده معمولاً برای چاپ، بسته بندی هدیه، بسته بندی، لمینیت و برچسب های بازاریابی چشم نواز استفاده می شود، زیرا غنای فیلم به کیفیت و احساس کلی بسته بندی محصول می افزاید. ترکیب جوهرهای مات و شفاف با فناوری نوری فرصت ‌های گرافیکی موجود را بیشتر می ‌کند، هویت برند را تقویت می‌کند، توجه مشتری را به خود جلب می‌ کند و زندگی جدیدی را به طراحی بسته‌ های بالغ یا قدیمی می‌ بخشد. یکی از مزایای بی شمار هولوگرام ها این است که آن ها راهی عالی برای برجسته کردن کار شما هستند. می توانید از آن ها برای تزئین استفاده کنید یا آن ها را روی چیزهایی مانند بطری آب و سایر اقلام تبلیغاتی قرار دهید.

حداقل تیراژ به صرفه برای تولید هولوگرام سه بعدی ده هزار عدد می‌باشد، اما تولید هولوگرام سه بعدی در هر تیراژی قابل انجام است، برای دریافت قیمت تماس بگیرید. مجتمع چاپ و بسته بندی آلتینای با برترین تکنلوژی های روز دنیا مفتخر است اعلام دارد توانایی چاپ و تولید انواع هولوگرام را بصورت ضد جعل و کاملا معتبر دارد. شرکت خانه چاپ چکاوک با نام تجاری آذرهولوگرام ، به دلیل دارا بودن خط کامل تولید هولوگرام در داخل کشور با بالاترین سطح امنیتى موجود زمان چاپ هولوگرام و فروش هولوگرام به کم ترین زمان کاهش پیدا کرده است.

حقیقت این است که برای تمامی افراد  تصاویر محوشده ی برروی کارت های امنیتی، پاسپورت ها و دسته چک ها از ویژگی های امنیتی به شمار می آید. این واژه از دو بخش Holo به معنای همه یا تمام یک شی وGram به مفهوم نگاشتن یا نمایاندن بصری یک شی تشکیل شده است. عموما هولوگرام را به‌عنوان یک برچسب نقره‌ای با ظاهری رنگین کمانی می‌شناسند که در مقابل تابش نور تغییرات نوری رنگارنی در آن ایجاد می‌گردد و تمام نگار را صرفاً نوعی عکس سه بعدی می‌دانند .

این تیم یک پایگاه داده سفارشی متشکل از 4000 جفت تصویر تولید شده توسط رایانه ایجاد کردند. هر جفت با یک عکس – از جمله اطلاعات رنگ و عمق هر پیکسل – با هولوگرام مربوطه مطابقت دارد. همانطور که مردم دوست دارند محصولات معتبر بخرند، محصولات را با چنین برچسب هایی انتخاب کنید.

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. دارای 3 فیلم آموزشی به زبان اصلی که توسط آن می توانید ویدئو پروژکتور هولوگرام و تصاویر هولوگرام بسازید.

لیست قیمت هولوگرام اختصاصی(دوبعدی) سایز 5*5 سانت

بنابراین، اگر آن را با اندازه اشتباه انتخاب کنید، برچسب های شما مناسب محصول نیستند. اما اگر ابعاد اشتباه را انتخاب کنید، هرگز آن را در بازار نمی‌سازند. جدا از وینیل رنگین کمانی که استیکرها روی آن چاپ می ‌شوند، برچسب ‌های هولوگرافی مانند بسیاری از انواع دیگر برچسب ‌ها ساخته می ‌شوند. جوهر بر روی سطح ماده چاپ می شود و سپس لایه ای از ورقه ورقه شفاف با فشار زیاد روی جوهر ذوب می شود. این لایه نهایی تضمین می کند که استیکر بسیار بادوام است و همچنین در برابر آب و آفتاب مقاوم است.

تابع موج مفهومی بنیادی در مکانیک کوانتومی و هسته ی اصلی، معادله ی موج شرودینگر است. بعنوان مثال تابع موج در دستان یک فیزیکدان، میتواند قابل قیاس با بتونه در دستان یک مجسمه ساز باشد، وقتی که استادانه شکل گیرد، میتواند برای شکل دادن یک سیستم ِ ذره ای کوانتومی استفاده شود. برچسب های هولوگرام نه تنها از نظر بصری قابل توجه به نظر می رسند؛ بلکه یک سیگنال یا پیام قوی را نیز به مشتریان ارسال می کنند و آن اهمیت دادن شما به کیفیت و اصالت محصولات است.

  • تولید کنندگان وجوه مالی، پاسپورت ها، گواهینامه های رانندگی و برند های معروف محصولات از آثار تخریب کننده جعل و کلاهبرداری آگاهی کامل دارند.
  • در هنگام خرید برخی کالاها، به احتمال زیاد دیده اید که این کالا ها دارای یک سری برچسب می باشند و یک سری شماره و کلمه نیز روی آنها درج گردیده است.
  • برندها، به ویژه در صنعت داروسازی و مراقبت های بهداشتی، منابع زیادی را صرف تحقیق و توسعه محصول خود می کنند که تجربه ای غنی و خواص درمانی را برای مشتریان خود فراهم می کند.
  • مفتخریم که در 20 سال گذشته همواره مورد تایید و حمایت مصرف کنندگان داخلی بوده‌ایم.

استفاده از یک تصویر محافظ صفحه نمایش و یا یک ویدیوی ساده بسیار عالی است. با استفاده از یک قیچی و یا تیغه ی تیز می توانید پلاستیک را بر اساس شکل قالب خود برش دهید. بهتر است با خطوط قرمز حدود یک الی دو سانتی متر حاشیه ی اضافی برای هر طرف قرار دهید و سپس برش خود را آغاز نمایید.

می توانید مارک های مختلف را جستجو کنید، سعی کنید تا جایی که می توانید برندهای خود را منحصر به فرد کنید. اولا آن ها بسیار شیک و با کلاس به نظر هولوگرام سه بعدی می رسند که آن ها را فوق العاده جذاب می کند. آن ها کاملاً همه کاره هستند، زیرا می توانید به راحتی آن ها را در هر شکل و اندازه ای سفارشی کنید.

این باعث می‌ شود که برچسب‌ های هولوگرام برای استفاده در برنامه‌ های بیرونی مناسب باشند. برچسب‌ های هولوگرام جذابیت و جلوه‌ ای رنگین به مواد می ‌بخشند. در نظر گرفتن برچسب های هولوگرام سفارشی می تواند واقعاً تغییر جالبی در شرکت یا برند شما ایجاد کند. هنگامی که امروز برچسب های چاپ شده هولوگرام سفارشی را سفارش می دهید، از مزایای بسیار آن لذت ببرید. می توانید با سفارشی کردن هولوگرام های خود به نوردهی شدیدی برسید. اگر می خواهید برند شما در بازار برجسته شود، باید نمادی ایجاد کنید که برجسته باشد.

طراحی کارتن/ طراحی جعبه/ چاپ کارتن / چاپ جعبه/ هولوگرام

کسب‌ و کارهای بی‌ شماری این روزها برای اطمینان از حفاظت مؤثر از دارایی‌ های ارزشمند خود، برچسب‌ های امنیتی هولوگرافیک را انتخاب می ‌کنند. می توان این هولوگرام ها را با استفاده از چیزی به نام علامت گذاری کد سفید تغییر داد، ویژگی که گنجاندن یک امضا، کد یا حتی یک سری عددی را امکان پذیر می کند. و موارد صرف نظر از نحوه مشاهده آن ها، قابل مشاهده خواهند بود.

این نوشته‌ها عموما GENUINE ، ORIGINAL، OK و … غیره هستند که با توجه به کاربرد مشتری، انتخاب و تولید می‌شوند. در هولوگرام‌های عمومی، به‌هیچ‌وجه توانمندی امنیتی همانند طرح‌های اختصاصی وجود ندارد و به نوعی جنبه میان‌بر و سرعت بخشی و یا در مواردی پلمپ فیزیکی بدون توجه به امکان تولید مشابه را دارند. مخصوصا اگر با زیر لایه‌های تخریب شونده سفارش داده شود، می‌تواند تنها نیاز به امنیت فیزیکال و اطمینان از پلمپ را برآورده کند. جعل و کلاهبرداری ضررات بی شماری برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به دنبال دارد. تولید کنندگان با وجود این کلاهبرداری ها با مشکلات بسیاری در بخش سرمایه گذاری رو به رو می شوند و مصرف کنندگان از حق طبیعی شان یعنی کیفیت محصول و ضمانت اجرایی آن محروم می شوند. جعل و کلاهبرداری همواره از نخستین روزهای معاملات وجود داشته است اما تکنولوژی و کمبود مقیاس های متعدد در بخش های اجرایی، تولید و سود محصولات باعث رشد آن شده است.

خوشبختانه راهکارهای بسته بندی هوشمند به کاهش موفقیت چنین اقلامی کمک کرده است. بسیاری از شرکت ‌های بزرگ دارویی برای محافظت از یکپارچگی محصولات خود به برچسب ‌های هولوگرام، مهر و موم، تکه ‌های با مهر داغ و فویل ‌های بسته ‌بندی تاول ‌دار وابسته هستند. با پیچیده تر شدن راه حل های امنیتی این محصولات برای رفع نیازهای شرکت ها، فناوری های مختلفی توسعه می یابد. برچسب های هولوگرام سفارشی جلوه ای براق به بسته بندی محصول می دهند. به عنوان یک عنصر تزئینی همراه با افزایش فروش برند عمل می کند. حتی می توانید یک سری برچسب هولوگرام تبلیغاتی را برای ارزش تولید و برند خود در نظر بگیرید.

و بدانید که یکی از کاربرد های هولوگرام این است که افراد می توانند به شما اعتماد داشته باشند. و بین چند سفارش سرشکن می‎شود تا برای کاربران و شرکت‎های نه چندان بزرگ مقرون‎به‎صرفه باشد. دانشمندان در تکنیکی به نام تداخل‎ سنجی هولوگرافی از یک قطعه‎ی موتور مانند، یک هولوگرام می‎سازند . به عبارتی هولوگرام تصویری است که درون پلاستیک، شیشه و یا فلز حبس شده است.

اکنون دکتر منون و هم تیمی هایش بر روی یک نوع هولوگرام که ویژگی های امنیتی را در نظر می گیرند تکیه می کنند. آن ها امیدوارند روزی موفق به ساخت فیلم های هولوگرافی  با استفاده از تلفیق دهنده های نوری که مستقیما به وسیله ی الگاریتم های ساخت هولوگرام کنترل می گردند، شوند. در چنین شرایطی هزینه های اولیه سفارش هولوگرام تنها بر دوش یک مشتری نبوده و شرکت های مختلفی می توانند بخشی از این تصاویر را با هزینه ای مقرون به صرفه تر برای هولوگرام برند خود انتخاب کنند. در حالیکه فیلم در حال نمایش است، هولوگرام ساخته شده را بر روی گوشی هوشمند خود قرار دهید. اگر فیلم شما در حال نمایش باشد، باید شکل سه بعدی آن را بتوانید ببینید. شاید باورتان نشود اما این دسته از هولوگرام ها قابلیت این را دارند که رهگیری و کنترل اصالت شوند.

تولید کنندگان بسته به تولید نهایی تکنیک های چاپی را به کار می گیرند. این تکنیک ها شامل مهر کاری کردن، لایه کشی کردن، شماره گذاری کردن و در نهایت جان بخشی است. شما تنها به پلاستیک جلویی آن نیاز دارید زیرا این قسمت منبع اصلی شما برای ایجاد پروژکتور خواهد بود. هرچقدر پلاستیک تمیزتر و شفاف تر باشد، هولوگرام حاصل بهتر خواهد بود. اصلا مهم نیست اما اگر یک قاب سی دی با خراش کمتر در اختیار داشتید می توانید از آن استفاده کنید. هولوگرام ها بسیار متنوع بوده و به شکل گرد، مربع، بیضی، مستطیل یا هر شکل دیگری قابل سفارش هستند.

اگرچه هولوگرام ‌های تولید انبوه با نور بازتابی دیده می ‌شوند، اما در واقع هولوگرام‌ های انتقالی هستند که با لایه ‌ای از آلومینیوم در پشت آن آینه شده ‌اند. با این حال ویژگی دیگری به نام چاپ جوهرافشان به اضافه کردن سال ها یا تاریخ های جداگانه یا سری های عددی کمک می کند. شما می توانید محصول را در حین حمل و نقل ردیابی کنید، چه در زنجیره تامین باشد و چه برای مصرف کننده.

ساخت هولوگرام

در نخستین گام باید به وسیله یک دستگاه به نام Embosser از جریان و فشار برق برای کنار هم قرار دادن تصاویر هولوگرام استفاده کرد و سپس آنها را بر روی یک صفحه فلزی فرم گرفته از جنس نیکل به نام شیم انتقال داد. هولوگرام های (Rainbow) یا انعکاسی در زیر نور سفید قابل رویت هستند و با تغییر زاویه و حالت فرد، طیف متنوعی از رنگ ها قابل مشاهده است. خطای دید فرد در واقع باعث سه بعدی، برجسته و رنگارنگ دیده شدن یک هولوگرام می شود. امروزه دانشمندان توانسته اند با کمک یک قطعه موتور و استفاده از تکنیک تداخل سنجی هولوگرافی، تصاویری سه بعدی به عنوان هولوگرام ایجاد کنند که امکان ذخیره و استفاده مجدد از آنها برای بعد، وجود خواهد داشت. چنانچه هولوگرام های دیگری به وسیله این موتور ساخته شود؛ با مقایسه این اشکال و تصاویر می توان به شناسایی و بررسی نقص های احتمالی موتور پرداخت. این هولوگرام‌ها هم از مدل‌های سه بعدی و هم از تصویر گرافیکی ساخته می‌شوند و نتیجه یک تصویر برجسته درخشان با المان‌های مسطح قابل دیدن با هر نورپردازی می‌باشد.

ساخت هولوگرام

طراحان این فرصت را دارند که با طرح های بسته بندی هولوگرافیک خود خلاقیت داشته باشند و تاثیر قفسه محصول را بهبود بخشند. هنگامی که یک کالا در میان دریایی از اقلام مشابه قرار می‌ گیرد، بسته‌ بندی زیبایی ‌شناختی یکی از راه ‌های تاثیرگذاری بر فرآیند تصمیم ‌گیری خرید مصرف ‌کننده است. یک گزینه بسته بندی همه کاره، طرح های هولوگرافیک می تواند از براق و پر زرق و برق گرفته تا ظریف و پیچیده باشد که آن را به انتخاب ایده آل برای بسیاری تبدیل می کند. برچسب های امنیتی مسلما دارای ویژگی های امنیتی هستند، آنها بیشتر اصالت برند شما را منعکس می کنند. به این ترتیب هدف استفاده از چنین برچسب هایی ارائه یک لایه امنیتی اضافی تر برای اطمینان خاطر تولیدکننده و مشتریان است.

در چنین شرایطی هزینه های اولیه تولید هولوگرام تنها بر دوش یک مشتری نخواهد بود و بین چند سفارش سرشکن می شود تا برای کاربران و شرکت های نه چندان بزرگ مقرون به صرفه باشد. در هولوگرافی نیاز به میزی با پایه‌های بسیار ثابت و بدون حرکت دارید. آزمایشگاه‌های هولوگرافی و استودیوهای حرفه‌ای اغلب از میزهایی استفاده می‌کنند که شکل لانه زنبور بوده و لایه‌های دارند که روی پایه‌های لاستیکی بادی قرار گرفته‌است.

اگر بخواهیم درباره ی هولوگرام برایتان توضیح دهیم، می توانیم ابتدا از خود واژه ی هولوگرام شروع کنیم. هولو که معنایی مطابق با تمام و یا همه دارد و گرام که به معنای نشان دادن بصری یک شی می باشد. ساخت بج سینه فلزی به صورت تخصصی در منجی گرافیک
جهت دیدن نمونه کارها کلیک کنید. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. اعتماد کاربر نیز یکی از مواردی است که شما باید در بازاریابی از آن استفاده کنید.

ساخت هولوگرام

متن، عدد، عکس یا هر طرح دیگری را می توان به تصاویر هولوگرافیک تبدیل کرد. همچنین تصویر موردنظر به شکلی لایه بندی می شود که جلوه های مختلف دو بعدی و یا سه بعدی را ایجاد نماید. امروزه برندهای مختلف برچسب های هولوگرام را در بسته بندی محصولات خود در نظر می گیرند. این به طور گسترده ای به دلیل توانایی آن در افزایش امنیت با کاهش احتمال جعل شناخته شده است.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

سایت تعبیر خواب با منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب دیدن باران فراوان
تعبیر خواب پول دادن به پدر و مادر
صرافی انتقال پول به ایران: راهی سریع و امن برای ارسال و دریافت پول
The Ultimate Guide to Money Exchange
راه حل های پیش رو در برابر چالش های معتبرترین سایت های شرط بندی
تماس با ما
ما با به کارگیری هوش مصنوعی محتوا را برای این سایت فراهم می‌کنیم و در قبال صحت یا کیفیت اطلاعات ارائه شده هیچ مسئولیتی نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.