miradelbanner

سرنوشت مهاجمان پرسپولیس


آفتاب نیوز :

«پرسپولیس» در یکی دو سال اخیر همیشه نتوانسته مهاجم و گلزن ششدانگ را بخرد. شهوب زاهدی اولین مهاجم ناکام پرسپولیس در سال های اخیر نیست و آخرین هم نخواهد بود، اما جالب اینکه این بازیکن در فضای مجازی لقب تامیروف را دریافت کرده است!

شیرزد تامیروف در نقل و انتقالات زمستانی لیگ 21 در حالی به “پرسپولیس” پیوست که مشخص بود بازیکن رده بالایی این تیم نیست. از آن زمان انتقادات به این بازیکن که دونده بود، اما کادرفنی را نمی شناخت، مشخص کرد که ماندن تیمیروف در تیم قرمزها سخت است. با این حال مربیان «پرسپولیس» در پاسخ به انتقادات به این بازیکن، کمبود بودجه را مطرح کردند. اما تمیروف با «پرسپولیس» لیگ را به پایان رساند و نتوانست تاثیر خوبی در روند صعودی این تیم در راه قهرمانی داشته باشد. قهرمانی پس از 5 فصل متوالی از دست رفت.

شیخ دیابته همیشه مصدوم فصل گذشته نیز همین وضعیت را داشت و در نهایت در حالی که بیشتر از تمرین و مسابقات پرسپولیس در درمانگاه یا زیر نظر پزشکان بود، پرسپولیس را ترک کرد. لئاندرو پریرا نیز در نقل و انتقالات زمستانی و با نظر مستقیم یحیی گل محمدی از لیگ ژاپن به پرسپولیس پیوست و در یک نیم فصل تنها یک گل به ثمر رساند. او هرگز در سطح پرسپولیس نبود و با وجود قرارداد از او عذرخواهی شد. یورگن لوکادیا شاید استثنا بود و در 11 هفته 6 گل زد اما در یک حرکت غیرمنتظره قبل از دربی پرسپولیس را ترک کرد و رفت!

حالا شهوب زاهدی نیز با خرید ناموفق «پرسپولیس» شرایطی مشابه را پشت سر می گذارد، در حالی که منتقدان او معتقدند این مهاجم در لیگ های پایین اوکراین و مجارستان گلزنی کرده و یحیی نباید گول این گل ها را بخورد!

متأسفانه شهاب زاهدی پس از شکست پرسپولیس مقابل النصر، تصاویری از وی در حال درخواست پیراهن یادبود کریستیانو رونالدو از تلویزیون پخش شد تا به خشم پرسپولیسی ها دامن بزند و…

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

سایت تعبیر خواب با منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب دیدن باران فراوان
تعبیر خواب پول دادن به پدر و مادر
صرافی انتقال پول به ایران: راهی سریع و امن برای ارسال و دریافت پول
The Ultimate Guide to Money Exchange
راه حل های پیش رو در برابر چالش های معتبرترین سایت های شرط بندی
تماس با ما