miradelbanner

عکس راه اندازی فناوری جدید حمله پهپادی & وی بت تیمز&


آفتاب نیوز :

تیم های V-Bet توسط Shield E تست شده اند. من که توسط واحد نوآوری AFWERX نیروی هوایی اختراع شد و در تابستان ثابت شد، در واقع نرم افزار هوش مصنوعی آزمایشی این شرکت به نام “Hivemind” را دارم. این تیم ها، متشکل از تعدادی هواپیمای V-Bat، باید در محیط های پرخطر بدون نیاز به دستورات یا راهنمایی از طریق GPS یا ارتباطات به طور مستقل عمل کنند.

به گزارش سایت خبری c4isrnet، رئیس SHIELD AI در مصاحبه ای در کنفرانس سالانه نظامی آمریکا در واشنگتن در روز سه شنبه گفت که تیم های WeBeat می توانند با برنامه “Replicator” پنتاگون که هدف آن استقرار هزاران پهپاد خودران است، سازگار باشند. دو سال آینده مقابل چین

Brandon Tseng افزود که تیم‌های V-bot با حداقل دستورالعمل‌های اپراتورهای انسانی فراتر از مرحله‌ای که انسان‌ها به آنها می‌گویند هدف یا مأموریتی را انجام دهند، عمل خواهند کرد. با این حال، ربات‌های وب به افراد زمانی که نیاز به برقراری ارتباط دارند، هشدار می‌دهند.

Tseng گفت که Shield E. تیم i-Bet اولین پرواز خود را در ماه آوریل انجام داد و آزمایشاتی را در ژوئن به عنوان بخشی از تلاش خودکار AFWERX نیروی هوایی انجام داد. این آزمایش نشان داد که چگونه فناوری HighMind می تواند سه V-Bat را راه اندازی کند و آنها را به طور خودکار کنترل کند تا آتش های شبیه سازی شده را کنترل کند.

ارسال تعداد زیادی پهپاد به هوا ترفند جدیدی نیست، اما پهپادهای قبلی احمقانه و هک بودند. شرکت ShieldEye روی ایجاد یک خلبان هوش مصنوعی هوشمند و ایمن در قالب “HiMind” تمرکز کرد و سپس شروع به اضافه کردن پهپادهای بیشتری برای انجام وظایف مختلف کرد.

تیم‌های V-Bat در ابتدا بر روی مأموریت‌های آگاهی حوزه دریایی تمرکز خواهند کرد، اما استفاده از آنها ممکن است گسترش یابد تا شامل از بین بردن دفاع هوایی دشمن، عملیات ضربتی، ماموریت‌های اسکورت و عملیات لجستیکی شود.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

سایت تعبیر خواب با منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب دیدن باران فراوان
تعبیر خواب پول دادن به پدر و مادر
صرافی انتقال پول به ایران: راهی سریع و امن برای ارسال و دریافت پول
The Ultimate Guide to Money Exchange
راه حل های پیش رو در برابر چالش های معتبرترین سایت های شرط بندی
تماس با ما