miradelbanner

پیام ویژه محمد حسین کانونی زداگون پس از پیروزی مقابل الزیل در روز جدید

پرسپولیس در دیداری پر انگیزه به مصاف نستاره الدحیل رفت که امتیازات ضروری بود و موفق شد آنها را در قطر شکست دهد. پرسپولیسی ها که فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست خانگی مقابل النصر آغاز کرده بودند، حالا پس از پیروزی مقابل الزیل به ادامه بازی ها برای صعود به مرحله بعد امیدوار بودند. یک «پرسپولیس» دیگر را در دیدار با «الدیل» دیدیم و تقریبا همه بازیکنان این تیم شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.

محمد حسین کنعانیزداگون مدافع تیم ملی پرسپولیس که این فصل به این تیم بازگشته بود در دیدار مقابل الزیل یکی از بازیکنان خوب تیمش بود و توانست ستاره های خط حمله حریف را حفظ کند. خوب. کنعانی زادگان که در این فصل یک مدافع ثابت برای پرسپولیس بوده امیدوار است حضور دوباره در کنار پرسپولیس در فینال آسیا را تجربه کند. او سه فصل پیش در ترکیب «پرسپولیس» به فینال این رقابت ها راه یافت اما به مقام قهرمانی نرسید.

بعد از برد شیرین سر پوشان در قطر، پای محمد حسین رفتیم تا درباره بازی صحبت کنیم. مدافع تیم ملی «پرسپولیس» درباره دیدار مقابل «الدحیل» و پیروزی مقابل این تیم گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم باخت مقابل النصر را جبران کنیم و در این بازی مهم و سخت پیروز شویم. . همه می دانند الدحیل چه تیم قدرتمندی است و آنها ستاره های بزرگی در تیم خود دارند.

ما برای این بازی برنامه داشتیم و از ابتدا می دانستیم که چه می خواهد. می‌خواهم از تلاش‌های کل تیم برای ایجاد یک شب فوق‌العاده برای هواداران و مردم ایران تشکر کنم. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند هم تشکر می کنم. فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

کانونی زداگون درباره دلایل شکست مقابل «انصر» نیز گفت: به هر حال فوتبال همین است. فکر می کنم بدشانس بودیم و در آن بازی 10 امتیاز عقب افتادیم. باخت مقابل «النصر» اتفاقی بود و کیفیت واقعی تیم ما را در دیدار مقابل «الزیل» دیدید. مدافع فیکس قرمزها در خصوص کیفیت بد چمن آزادی و تفاوت آن با ورزشگاه الدیل نیز گفت: فکر می کنم خیلی واضح بود و نیازی به توضیح نیست که تیم ما چگونه در زمین خوب فوتبال بازی می کند.

محمدحسین در خصوص ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال صعود این تیم از مرحله گروهی گفت: تا آخرین روز و تا آخرین نفس برای سربلندی پرسپولیس و هواداران می جنگیم. «پرسپولیس» در این سال ها نشان داده که افتخار فوتبال ایران است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. بازی ها چالش برانگیز و غیرقابل پیش بینی هستند. باید بازی به بازی پیش برویم و در هر بازی تمام تلاش خود را بکنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

سایت تعبیر خواب با منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب دیدن باران فراوان
تعبیر خواب پول دادن به پدر و مادر
صرافی انتقال پول به ایران: راهی سریع و امن برای ارسال و دریافت پول
The Ultimate Guide to Money Exchange
راه حل های پیش رو در برابر چالش های معتبرترین سایت های شرط بندی
تماس با ما