آرمیتا گراوند درگذشت


آفتاب نیوز :

خبرگزاری ایسنا نوشت: صبح روز ۱۸ مهرماه، آرمیتا گراوند با دوستانش قصد داشت سوار واگن مترو شود که ناگهان با کاهش فشار مواجه شد و تعادل خود را از دست داد.

شدت برخورد به حدی بود که وی دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از امدادرسانی چند تن از شهروندان، پرسنل مترو و اورژانس برای ادامه اقدامات درمانی به نزدیکترین بیمارستان تخصصی اعزام شد. آسیب مغزی باعث شد مقتول مدتی در کما بماند و متاسفانه دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان، آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون دچار سقوط، آسیب مغزی و سپس تشنج، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شد.

آرمیتا گراوند اهل کرمانشاه و دانش آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی آروا الوگی منطقه 11 تهران است.

مسعود درشتی مدیر شرکت بهره برداری مترو در خصوص این حادثه گفت: روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۷ صبح دانشجویی ۱۶ ساله در خط ۴ ایستگاه مترو میدان شهدا وارد قطار شد. و به دلیل فشار خون پایین از بین رفت.» به گفته والدینش، او پس از غش روی زمین افتاده و به سرش برخورد کرده است. خانواده وی می گویند که این فیلم ها را دیده اند و هیچ عامل دیگری در فیلم های مربوط به این حادثه ندیده اند. پس از این اتفاق او به بیمارستان منتقل شد و خانواده اش از مردم خواستند برای سلامتی او دعا کنند.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

بازی انفجار: راهی نوین برای کسب درآمد آنلاین
کتاب کار دبستان: جادویی برای یادگیری راحت و مفید
Meet Realtor Canada Langley: Your Trusted Real Estate Partner
Discover Your Dream Home: House with Acreage for Sale
Welcome to the World of Real Estate Canada
با سایت بت بال 90، به جهانی جدید از شرط بندی ورزشی دست پیدا کنید!
تماس با ما