miradelbanner

قیمت نفت در معاملات امروز 94.69 دلار است

به گزارش خبرگزاری رویترز، در پی توجه بازار به عرضه اندک در آستانه زمستان و کاهش نرخ رشد اقتصاد آمریکا به حد قابل قبولی همراه با تورم و بیکاری، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

هر بشکه نفت برنت با 73 سنت افزایش به 94 دلار و 69 سنت رسید و هر بشکه نفت خام آمریکا با 82 سنت افزایش به 91 دلار و 21 سنت رسید.

داده‌های صنعت روز سه‌شنبه نشان داد، ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته ۱.۶ میلیون بشکه افزایش یافت، در حالی که تحلیل‌گران انتظار کاهش ۳۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

با این حال، بازار نگران کاهش موجودی نفت خام آمریکا در تاسیسات ذخیره سازی در کوشینگ، اوکلاهما است که به پایین ترین سطح عملیاتی رسیده است.

کاهش بیشتر کوشینگ می‌تواند فشار بیشتری بر بازارهای نفت وارد کند و قیمت‌ها را بالاتر ببرد زیرا کاهش عرضه توسط سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش اوپک پلاس را تشدید می‌کند.

لئون لی، تحلیلگر بازارهای CMC گفت: به طور کلی، قیمت نفت در میان عرضه کم نسبتاً بالا است.

وی افزود: افزایش قیمت ها ممکن است تا پایان سال به دلیل کاهش تولید و تحویل توسط عربستان سعودی و روسیه محدود شود.

«آمار (اقتصادی) کشورهای اروپایی و آمریکایی اخیرا ضعیف شده است… قیمت نفت در ماه اکتبر ممکن است روند کلی ناپایدار را نشان دهد. بعید است در کوتاه مدت به بالای 100 دلار برسد، اما روند قیمت قوی خواهد بود.”

آمار رسمی و دولتی از ذخایر نفت خام آمریکا بعدازظهر امروز منتشر می شود.

در حالی که برخی از تحلیلگران انتظار دارند نگهداری فصلی پالایشگاه های نفت در پاییز باعث افزایش اندکی ذخایر نفت خام شود، برخی دیگر نگران هستند که تقاضای صادراتی قوی این موجودی ها را کاهش دهد.

علاوه بر این، تحریم اخیر روسیه بر صادرات بنزین و گازوئیل “به معنای افزایش فشار بر پالایشگاه ها برای تامین نفت خام است.” تحلیلگران بانک ANZ در یادداشتی گفتند.

هفته گذشته، روسیه به منظور ایجاد ثبات در بازار داخلی، صادرات بنزین و گازوئیل را به تمام کشورهای خارج از چهار کشور شوروی سابق به طور موقت ممنوع کرد، اما بعداً این محدودیت را کاهش داد.

خبرگزاری دولتی تاس اعلام کرد که شرکت روسی “ترانس نفت” روز جمعه تحویل گازوئیل به پایانه های مهم پریمورسک و نووروسیسک در دریای سیاه و بالتیک را به حالت تعلیق درآورد.

انتهای پیام/

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

سایت تعبیر خواب با منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب دیدن باران فراوان
تعبیر خواب پول دادن به پدر و مادر
صرافی انتقال پول به ایران: راهی سریع و امن برای ارسال و دریافت پول
The Ultimate Guide to Money Exchange
راه حل های پیش رو در برابر چالش های معتبرترین سایت های شرط بندی
تماس با ما