لینک خارجی چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. در این روش، شما با پرداخت هزینه مشخصی، می‌توانید آگهی خود را در سایت‌های مختلفی منتشر کنید. دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند.

بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . مشکل لینک‌های زمینه‌ای معمولا این است که نمی‌توانید انکر تکست‌ها را دقیقا همانگونه که می‌خواهید مورد استفاده قرار دهید. گاهی سوالاتی که مردم هنگام سرچ استفاده می‌کنند فعلی ندارند یا خیلی منطقی به نظر نمی‌رسند. یا حتی ممکن است کلمه‌ی کلیدی مورد نظر شما برای متن شما مناسب نباشد.

لینک داخلی به هر لینک در یکی از صفحات وب‌ سایت شما گفته می‌شود که با گزینش آن به صفحه‌ای دیگری از وب سایت خود منتقل می‌شوید. با توجه به تغییر سلیقه کاربران از طریق ارائه محتوای جذاب توسط رقبا بایستی یک دید بلند مدت و دقیق از تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی در قالب محتوای صفحات وبسایت خود داشته باشید. این امکان را به تمامی کاربران و کسب و کار ها داده اند که به صورت کاملا رایگان محتوای خود را به مخاطبان خود نمایش داده و حتی درون وبسایت خود قرار دهند. شما می توانید با تولید محتوای ویدیویی هدفمند و مستمر و قرار دادن آن درون وبسایتتان، حجم بیشتری از محتوا را چاشنی جذابیت بصری به کاربران خود ارائه دهید و از نتایج آن لذت ببرید. PBN یک استراتژی قدرتمند؛ اما بسیار خطرناک برای لینک سازی خارجی است که می‌تواند باعث رشد رتبه سئو سایت شما شود. Anchor Text در واقع متنی است که قابل کلیک بوده و به صفحه مورد نظر از سایت ما ارجاع داده می شود.

در صورتیکه به پاسخی نرسیدید، پیشنهاد می‌شود تا آن‌ها را با ابزار Disavow Tools گوگل و بینگ گزارش دهید. چند سالی است که بازار تولید محتوا بسیار داغ است و تقریباً هیچ کسب و کاری وجود ندارد که دست به تولید محتوا نزند! تگ کنونیکال، برچسبی است که در کد یک صفحه از سایت قرار می‌گیرد تا به موتورهای جستجو اعلام کند که نباید این صفحه را جدی بگیرند؛ چرا که تمام…

داشتن یک دید واضح از سایت خود و همچنین رقبا و کسب اطلاعات در مورد لینک سازی آن ها به شما برای نوشتن یک استراتژی دقیق لینک سازی کمک خواهد کرد. در انتخابات، هر
کسی که حق رای دارد می تواند شرکت کند و سفارش بک لینک نماینده دلخواه خود را انتخاب کند. در
اینجا هیچ تمایزی بین آرا وجود ندارد یعنی رای یک فرد 45 ساله با رای یک نوجوان
رای اولی کاملا با هم برابر می باشند و ارزش رای فرد بزرگتر بیشتر از کوچکتر نیست.

بنابراین، یکی از بهترین روش ها برای موتورهای جستجو جهت تعیین ارزش و افزایش رتبه سایت به شمار می آید. لینک سازی تکنیکی است که گوگل از آن برای اندازه گیری رتبه صفحات وب
استفاده می کند، البته این یکی از معیارهای گوگل می باشد. گوگل براساس قدرت و
جایگاه صفحاتی که به محتوای صفحات سایت شما لینک داده، امتیازی را برای آن صفحه در
نظر می گیرد.

شما می‌توانید با ابزارهایی مثل moz و ahrefs لینک‌های خارجی رقبای خود را بررسی کنید. از این طریق می‌توانید بفهمید که آن‌ها از کدام منابع لینک‌های خارجی استفاده کرده‌اند و شما نیز از همان‌ها استفاده کنید. لینک هایی که به صورت مصنوعی در سایت های غیر مرتبط با موضوع ساخته می شود، لینک سازی مصنوعی می گویند. درمورد اینکه اگر روی یک کلمه کلیدی پنالتی شده باشید و علت آن هم فقط لینک بیلدینگ اشتباه باشد، میتوان با روش های مختلف که در این دوره به آن ها به طور کامل اشاره شده است عمل کنید می توانید از پنالتی خارج شوید و به رتبه های بالا دست پیدا کنید. اگر به صورت اصولی و درست انجام شود و لینک سازی به صورت اسپم صورت نگیرد، هرگز پنالتی نخواهید شد. داخل این دوره آموزشی ما به طبیعی ترین حالت ممکن لینک سازی را به شما آموزش خواهیم داد.

  • در این مقاله به شما تکنیک‌هایی را می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید سایت خود را همانند بمب منفجر کنید و در سئو سروصدا راه بیندازید.
  • اگر کسب و کاری دارید که به طور محلی و در منطقه ای خاص فعالیت دارد، و محل کاربران میتواند برای شما مهم باشد، باید به  سئو محلی سایت خود نیز توجه کنید.
  • برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید.
  • زمانی که لینک سازی خارجی انجام می‌شود، در واقع به گوگل نشان می‌دهیم که سایت‌های دیگر ما را تایید می‌کنند و به همین دلیل به سایت ما لینک داده‌اند.
  • اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد.
  • اضافه کردن یک لینک در یک دایرکتوری آنلاین، انجمن یا فروم ها، امضای پست وبلاگ، خرید لینک متنی و … از این دست لینک سازی است.

وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. موتور جستجوی گوگل وب سایت‌ها و صفحات جدید را به چند شیوه پیدا می‌کند، اما بیشتر صفحات از طریق کرالینگ یافت می‌شوند.گوگل می‌داند که وب سایت شما همیشه در حال تغییر است. برای مثال، ممکن است شما هر چند وقت یک بار محتوای موجود در صفحه‌ی «درباره ما» را تغییر دهید یا یک پست جدید در بلاگ خود ثبت کنید.

۳. از لینک دهی به سایت‌های مختلف استفاده کنید!

باید فروم‌هایی پیدا کنید که در حالت معمولی و بدون نیاز به ثبت نام هم لینک‌ها را نمایش دهند. دوره ای با محتوای متفاوت و استادی بی نظیری و با ایده های ناب و تازه. در بسیاری از موارد این اتفاق رخ می‌دهد که یک وب‌سایت، از برند شما در محتوای خود نام می‌برد اما به سایت شما لینک نمی‌دهد. در این مواقع می‌توانید به صاحب وب‌سایت اطلاع دهید و از او بخواهید تا روی اسم برند شما به شما لینک بدهد. نوع سومی از سئو به نام سئو تکنیکال یا سئو فنی نیز وجود دارد که در حوزه سئو داخلی سایت قرار میگرد و بایستی در ابتدای طراحی سایت لحاظ شود. موتورهای جستجو از لینک ها استفاده میکنند تا بفهمند یک صفحه یا یک سایت تا چه حد ارزشمند است.

در این روش، شما به عنوان یک نویسنده، یک مطلب جذاب و باکیفیت برای وب‌سایت دیگری می‌نویسید و در این مطلب، به وب‌سایت خود لینک می‌دهید. برای نوشتن پست مهمان، ابتدا باید به دنبال وب‌سایت‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود بگردید و سپس با ارسال درخواست به مدیر وب‌سایت، از او بخواهید که شما را به عنوان یک نویسنده مهمان برای وب‌سایتشان بپذیرند. پس از پذیرش درخواست، باید محتوای مورد نظر را با رعایت قوانین و محدودیت‌های وب‌سایت مقصد بنویسید و در انتها لینک به وب‌سایت خود را درج کنید. گوگل، PageRank را در سال 1998 معرفی کرد، سیستمی که بر اساس تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به یک صفحه هدایت می‌شد، مقداری را به آن صفحه اختصاص می‌داد. این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت.

در گذشته مرسوم بود که انکر تکست را دقیقا کلمه کلیدی می گذاشتند و آن را به صفحه مورد نظر لینک می کردند و نتایج خوبی نیز کسب می شد. اما امروزه و با توجه به پیشرفته تر شدن الگوریتم های گوگل به هیچ عنوان نباید چنین کاری انجام داد. سئوی خارج از صفحه یا به اصطلاح سئو off page مجموعه اقدامات خارج از سایت است که با هدف افزایش بازدید وب سایت توسط مخاطبان مورد نظر از موتورهای جستجوی مختلف (Google ، Firefox ، Internet explorer و…) انجام می‌شود.

  • ابزار SEO Auto Linker به خوبی در این زمینه عمل می‌کند، اما مشکل آن این است که شما اختیار کامل بر سر اینکه لینک‌ها در چه جاهایی قرار بگیرند را ندارید، زیرا خود پلاگین این تصمیم را برای شما می‌گیرد.
  • این ویژگی باعث خواهد شد تا تاثیرگذاری لینک سازی از نوع خارجی سریع تر انجام شود.
  • لینک‌های خارجی را می‌توان به دو دسته لینک‌های inbound و لینک‌های outbound تقسیم کرد.
  • سئو خارجی یا Off-Page SEO درباره هر اتفاق یا فعالیتی است که مستقیما در سایت شما انجام نگیرد.

البته امروزه بهترین روش لینک سازی از نظر گوگل، تولید محتوای ارگانیگ
است. هر چه محتوای شما ارگانیک تر باشد و بتواند نیازهای کاربران را رفع نماید، آن
ها مطالب را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشته و از این رو ترافیک بیشتری
می توانید دریافت کنید. لینک‌های خارجی را می‌توان به دو دسته لینک‌های inbound و لینک‌های outbound تقسیم کرد. لینک خارجی inbound که به عنوان بک لینک نیز شناخته می‌شود، لینکی از وب‌سایت دیگری است که کاربران را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند.

با انتخاب انکرتکست مناسب، صفحات فرود و شبکه‌سازی با وب‌سایت‌های مرتبط و معتبر و بررسی بک لینک سایت می‌توانید لینک‌های خارجی بهتری ایجاد کنید. هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است. با استفاده از لینک سازی داخلی، وب سایت شما در واقع به تبلیغ صفحات خود پیج شما می‌پردازد. کمی خودخواهانه به نظر می‌رسد اما به قدری ارزشمند است که نمی‌توان از تاثیر لینک داخلی بر سئو و موتورهای جستجو صرف نظر کرد. لینک های “Nofollow” به موتورهای جستجو نشان می دهد که نباید انکرتکست و لینک نوفالو را دنبال کنند که همین مساله باعث عدم انتقال اعتبار بک لینک به صفحه وبسایت شما می شود.

پس باید تمامی عوامل را با یکدیگر رعایت کرده تا بتوان یک صفحه را به رتبه های بالای گوگل رساند. بک لینک نسبت به گذشته تاثیر کمتری در رتبه بندی سایت‌ها در نتایج داره اما همچنان یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها برای گوگل هست. در نهایت می‌توان گفت سئو خارجی یک بخش بسیار مهم و تاثیرگذار در بهینه‌سازی سایت است. اگر در این بخش بتوانید خوب عمل کنید و در کنار آن از اصول سئو پیروی کنید امید می‌رود به نتایج بسیار خوبی در بهینه‌سازی سایت دست پیدا کند.

یکی از استراتژی های سئو one page یا off page سئو قراردادن لینک بر روی عکس می باشد. به همین دلیل در این بخش از مقاله روش های لینک دهی تصاویر در وردپرس را شرح می دهیم. برای لینک دهی تصاویر در سایت وردپرسی می توانید از دو روش استفاده کنید. با انجام این کار علاوه بر اینکه برای کاربران آن سایت مفید خواهد بود، همچنین می توانید به عنوان مثال برند خود را معرفی کنید، لینک سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید.

متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.

مزایای لینک سازی خارجی در سئو

با افرادی که در حوزۀ کاری شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کرده و شبکه‌سازی کنید. علاوه‌براین استراتژی لینک سازی خارجی به شما می‌گوید که کدام شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار شما مناسب هستند. لینک سازی خارجی جنبه مهمی از سئو محسوب می‌شود و به همین دلیل اصول لینک سازی مختلفی وجود دارد که باید هنگام افدام برای دریافت لینک به آن‌ها توجه داشته باشید. لینک‌هایی که ساخته شده‌اند باید طبیعی به نظر برسند، طوری که فقط با هدف ارائه تجربه کاربری بهتر تدوین شده باشند، نه برای جذب کاربر به هر قیمتی.

رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است. اگر شما از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای ایجاد لینک سازی خارجی استفاده کنید، در واقع فعالیت سوشال سیگنال انجام داده‌اید. در این نوع بک لینک‌، اگر پستتان لایک و کامنت زیادی بگیرد و به اشتراک گذاشته شود، بر سئوی سایت شما بسیار تاثیر می‌گذارد. در ادامه برای شما فاکتورهایی را آورده‌ایم که روی هر کدام از شبکه‌های اجتماعی تاثیر می‌گذارند. لینک سازی خارجی از ابتدای توسعه موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو بوده است.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه لینک‌های خارجی ارزش یکسانی ندارند. موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. به همین منظور ما نیاز به فعالیت هایی خارج از وبسایت خودمان داریم تا بتوانیم اعتبار و مقبولیت وبسایت خود را برای ربات ها و خزنده های موتور های جستجو و بخصوص گوگل تا حد زیادی افزایش دهیم.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که لینک ها باید با محتواهای وب سایت شما مرتبط باشند و به محتوای مربوطه اشاره کنند زیرا این کار به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا محتواهای با کیفیت و مفید را در اختیار کاربران قرار دهند. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد . بنابراین اگر یک صفحه‌ی جدید در سایت خود بسازید، می‌توانید خیالتان را راجع به لینک سازی داخلی آن راحت کنید. تا زمانی که از دیگر صفحات سایتتان به این صفحه جدید لینک داشته باشید، کرالر گوگل به تدریج لینک را دنبال خواهد کرد و موتور جستجو خواهد گفت که مطالب جدید شما را ذخیره کند.

2- لینک‌های داخلی به گوگل کمک می‌کنند تا صفحات سایت شما را بهتر درک کرده و آن‌ها را رتبه بندی کند. با این حال نوعی دیگر از لینک سازی نیز وجود دارد که از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، که به آن لینک سازی داخلی می‌گویند. در ادامه هر چیزی که لازم است راجع به لینک سازی داخلی برای وب سایت خود بدانید را توضیح می‌دهیم. بالاخره بک لینک از طرف دیگر سایت‌ها یک سیگنال قوی به موتورهای جستجو می‌دهد و یکی از عوامل مهم در زمینه‌ی رتبه بندی هنگام سرچ محسوب می‌شود. اگر رتبه سایت برایتان مهم باشد پیدا کردن و دریافت لینک های با ارزش دغدغه همیشگی شما در سئو خارجی سایت خواهد بود. سئو خارجی شامل موارد بسیار دیگری مانند لینک سازی یا لینک بیلدینگ (link building)، شبکه های اجتماعی و سئو محلی یا local SEO میباشد.

در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود. در چند ماه اول راه اندازی سایت صرفا به تولید محتوای باکیفیت در حوزه کسب و خود بپردازید و انجام درست این کار باعث می شود گوگل یک درک صحیحی از موضوع سایت پیدا کند و سایت شما به درستی دسته بندی شود. قبل از اینکه محتوای شما در لیست رتبه بندی قرار بگیرد، نیاز به لینک دارد. لینک‌های داخلی محتواهای سایت شما را به هم متصل می‌کنند و ایده‌ای راجع به ساختار سایتتان به گوگل می‌دهند. در واقع با این کار می‌توانند سلسله مراتب سایت شما را تعیین کنند و برای صفحات و پست‌های مهم‌تر ارزش بیشتری نسبت به بقیه قائل شوند. بنابراین با استفاده از یک استراتژی لینک سازی داخلی مناسب و داشتن ساختار سایتی ایده آل موجب بهبود سئوی سایت خود شوید.

در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. لینک‌های داخلی صفحات و پست‌های وب سایت خودتان را به هم دیگر ارجاع می‌دهند، در حالی که لینک‌های خارجی صفحات شما را به وب سایت‌های دیگر وصل می‌کنند. شبکه های اجتماعی به خودی خود تاثیری در رتبه سایت در موتورهای جستجو ندارند اما میتوانند به شما برای ارتباط با کاربران و مشتریان بالقوه کمک بسیاری کنند.

  • لینک سازی خارجی از ابتدای توسعه موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو بوده است.
  • روش سه مرحله‌ای سریع و زیرکانه‌ به عنوان یک استراتژی لینک سازی داخلی می‌تواند فورا اجرا شود.
  • در این آموزش قصد داریم به شما نحوه‌ی ایجاد بک‌لینک به صورت صحیح برای بدست آوردن رتبه‌ی سئو را آموزش دهیم.
  • پیوند خارجی به عنوان رأی اعتماد شخص ثالث توسط موتورهای جستجو در نظر گرفته می شوند به عبارت دیگر برای موتورهای جستجو این معنی را دارند که مدیران سایر وبسایت ها محتوای سایت شما را مفید دانسته و جهت استفاده کاربران خود، به آن لینک داده اند.
  • لینک هایی که به صورت مصنوعی در سایت های غیر مرتبط با موضوع ساخته می شود، لینک سازی مصنوعی می گویند.

لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل در کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو می دانند. لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید. شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود.

استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه بدست آمده از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم، مشخص می شود. یکی از تکنیک‌های قدیمی سئوی کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت‌ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می‌دهند یا با پرداخت پول به سایت‌های پربازدید، از آن‌ها لینک دریافت می‌کنند. این لینک‌ها با فریب دادن موتورهای جستجو، قصد دارند که در مدت زمانی کوتاه، در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار بگیرند. درصورتی که می‌خواهید یک استراتژی لینک سازی اصولی داشته باشید، از انتشار لینک در چنین سایت‌هایی اجتناب کنید.

اگر یک استراتژی لینک سازی داخلی قوی داشته باشید، می‌توانید نشان دهید که کدام محتوا به موضوع سرچ شده مربوط می‌شود و کدام مقاله‌های شما بیشتر ارزشمند هستند و اطلاعات بیشتری به کاربران خواهند داد. اگر به راهنمایی‌های انجام شده در این پست توجه کنید، هم گوگل و هم کاربران سایت شما را بهتر درک خواهند کرد و این کار در عوض موجب بالا رفتن شانس شما در رتبه بندی گوگل خواهد شد. یکی از این استراتژی ها استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور لینک دهی و ایجاد بک لینک های قوی می باشد. تبدیل متن به لینک در تلگرام که اصطلاحا به آن هایپرلینک می گویند، تاثیر خیلی خوبی در افزایش ورودی و ترافیک سایت دارد.

لینک سازی داخلی و هایپرلینک‌های داخلی به کرالرها سیگنال می‌دهند که در یک صفحه اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی و ایندکس کردن وجود دارد. در واقع لینک داخلی کاربر را به صفحه‌ای در همان دامنه منتقل می‌کند، اما در لینک سازی خارجی شما صفحه‌ای از دامنه‌ای دیگر را لینک می‌کنید. لینک خارجی می‌تواند از سایت شما به سایتی دیگر انجام بگیرد و یا سایتی دیگر بیاید یکی از صفحات یا مطالب شما را در سایت خودش تبلیغ کند. تمامی لینک‌هایی که در منوی بالای سایت شما قرار دارند، لینک‌های داخلی هستند. خرید بک لینک می تواند راهی برای افزایش اعتبار و رتبه وبسایت در موتورهای جستجو باشد.

یعنی شما توانایی ایجاد بک لینک در صفحات پرسش و پاسخ را خواهید داشت. این بک لینک ها اعتبار وب سایت شما را بالا می برند و رتبه شما را در صفحات گوگل بالا می برند. یکی دیگر از کارهایی که در تعیین استراتژی لینک سازی باید به آن توجه کنید تحلیل رقبا است که یکی از موارد مهم سئو است. در واقع با تحلیل رقبا می توانید به عنوان مثال بفهمید مخاطبان کسب و کار شما بیشتر در کجاها هستند، رقیبانتان از چه جاهایی بیشتر استفاده می کنند.

بینگ وبمستر تولز از شرکت مایکروسافت نیز در قسمت بک لینک‌ها به شما لیستی از سایت‌های ارجاع دهنده و صفحات مورد ارجاع و متن‌های استفاده شده را نمایش می‌دهد. لینک بیلدینگ Link Building را می توان یکی از فاکتور های مهم در افزایش رتبه و بهینه سازی سایت برشمرد. لینک سازی را باید اصولی و مطابق با معیارهای White Hat Seo یا همان سئو کلاه سفید انجام داد.

  • برای مثال اگر پیوند به صفحه ای درباره گربه های پرشین می رود، از عبارت “گربه های خیابانی” در انکر تکست استفاده نکنید و حتما به خاطر داشته باشید که کیفیت محتوای شما و محتوای صفحه ای که به آن پیوند می دهید، واقعا مهم تر از محبوبیت صفحات است.
  • دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند.
  • با نوشتن محتوای خوب و سئو شده میتوانید در موتورهای جستجو رتبه بگیرید و با لینک دادن سایت های مختلف دیگر به آن مطلب میتوانید جایگاه های بالاتری در این موتورهای جستجو کسب کنید.

هنگام لینک سازی در فروم ها و وبلاگ ها توجه داشته باشید که در یک صفحه تعداد زیادی لینک نگذارید. بهتر است در یک صفحه فروم 2 الی 3 لینک قرار دهید و برای ساخت دیگر لینک ها به صفحات جدید بروید. برای لینک سازی خارجی می توانید از رپورتاژ های با کیفیت استفاده کنید. رپورتاژ به افزایش کلیک وب سایتتان کمک می کند و باعث افزایش رتبه سایتتان نیز می شود. در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، یکی از اصلی ترین موارد ساخت لینک در وب سایت هایی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است. برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. با افزایش رقابت در حوزه‌های مختلف، اهمیت کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو به بخشی جداناپذیر از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال هر کسب‌وکار تبدیل شده است.

سئو خارجی یا Off Page SEO به کلیه تکنیک هایی گفته میشود که شما در خارج از سایت خود انجام می دهید تا باعث افزایش قدرت صفحه شما و به دست آوردن جایگاه بهتر در سرچ گوگل می شود. در زیر روش های معمول در سئو خارجی یک سایت یا فروشگاه را برای شما بیان می کنیم. هزینه نهایی سئو خارجی و بهینه‌سازی سایت به عوامل بسیاری وابسته است. برآورد تعیین قیمت نهایی سئو در هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و این عدد با توجه به آنالیز چند ساعته‌ای که صورت می‌گیرد، تخمین زده می‌شود.

  • این لینک ها به بهبود رتبه سایت و دیده شدن سایت شما در نتایج جستجو کمک می کنند.
  • برای لینک سازی خارجی می توانید از رپورتاژ های با کیفیت استفاده کنید.
  • لینکهای نو فالو تنها با هدف برنسازی و متعادل کردن تعداد بک لینک های DoFollow به وجود می آیند.
  • پیوندهایی از صفحات سایت شما به صفحه تماس با ما، مثال ساده دیگری از پیوندهای داخلی هستند.

قبل از تبادل لینک، بهتر است وبسایت ها را با دقت انتخاب کنید و مطمئن شوید که این روش بهینه سازی طبق استانداردهای معتبر انجام می شود. صاحب سایت یا متخصص سئو با روش‌های مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست می‌کند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند. به صورت تئوری، یک پست مهمان می تواند شامل بیش از 10 بک لینک باشد، البته وب سایت هایی با اعتبار بالاتر معمولا محدودیت هایی دارند. امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد.

شما میتوانید وب سایت خود را به وسیله شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده و پروموت کنید؛ اما فاکتورهای دیگری به طور مستقیم روی رنکینگ سایت شما در گوگل تاثیر خواهند گذاشت. بهتر است لینک خارجی نخرید و تا حد امکان بدنبال روش های ارگانیک دریافت لینک خارجی با ارزش برای سایت خود بگردید. هر دوی این دو حوزه، یعنی سئو خارجی و سئو داخلی، مانند تکه هایی از پازل سئو سایت بوده که مکمل یکدیگرند. سئو خارجی سایت به شما کمک میکند تا انبوهی از کاربران بالقوه و دارای پتانسیل بالا برای مشتری شدن را به سایت شما وارد کرده و جذب نماید. محتوای عالی تولید میکنید، ساختار سایت شما یکپارچه است و ورژن موبایل وب سایت شما در کمتر از دو ثانیه برای کاربران لود و بارگزاری میشود. پیوندهایی از صفحات سایت شما به صفحه تماس با ما، مثال ساده دیگری از پیوندهای داخلی هستند.

سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . یکی از جنبه‌های مهم لینک‌های داخلی، انکر تکستی است که در یک لینک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی به گوگل کمک می‌کند تا بهتر درک کند آن صفحه راجع به چیست و آن‌ را در رتبه بندی موضوعات و اصطلاحات مربوطه در نظر بگیرد. زمانی که شما یک صفحه یا پست جدید به وب سایت خود اضافه می‌کنید، به احتمال خیلی زیاد در جای دیگری از سایت شما به آن صفحه یا پست لینک داده می‌شود. برای مثال زمانی که من یک پست جدید در وبلاگم منتشر می‌کنم، این پست به صورت خود به خود در صفحه‌ی اصلی ظاهر می‌شود.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

سایت شرط بندی انفجار با درگاه مستقیم: راهی جدید برای پیش بینی اختصاصی
بهترین سایت شرط بندی کرش رویال: جایی برای پرفکت کردن استراتژی های شما!
ارز دیجیتالی notcoin: کاربردها، اهمیت و مزایا
Meet Realtor Canada Langley: Your Trusted Real Estate Partner
جذابیت های کازینو آنلاین: رازهای موفقیت و تفریح
Discover Your Dream Home: House with Acreage for Sale
تماس با ما